Türkiye de aşıları nasıl oluyor.
Biz yurt dışındayız
2 ay 10 günlük felansı 2 tane aşı yaptılar
3,5 aylıkken 1 tane
5,5 aylıkken de 1 tane yaptı. (Daha yeni oldu)
Altı ay boyunca aşısı yok gayette iyi gelmenize gerekte yok dedi kontrol istiyorsanız gelebilirsiniz dedi doktorumuz.
Kaç tane aşı oluyor 1 yaşına kadsr?