Arce Tam 2.5 senedir evde tv açmıyoruz 🥲 Açmayınca o da izlemiyor 😂 Biz bile tv açılınca bi garip oluyoruz yaa. Ben reklamları bile zihnine doldurup yer etmesini istemediğim için açmadım hiç. Ve konuşması hep çok iyi gitti oğlumun. Baya baya büyüklerle sohbet eder 😄 Oyun grubundaki çocuk psikoloğu bile direk buna bağlamıştı.