Bebeğim 44 günlük. 2-3 gündür gündüz uykuya dalarken cok zorlanıyordu bu gün hiiç dalamadı. Sabahtan beri uyumadı, kafayı yemek üzereyim. Varmı aynı sorunu yasayan ya da fikri olan neden böyle ne zaman düzelecek cok yorgun hissediyorum kendimi cidden :((