prensannesi5 Bi saat önce felan bi post açmıştım ama bi kişi cevap yazmış tekrar kısa yazıcam memeden kesipte bebeğini biberona alıştırabilen oldu mu ? Eğer başarabilen olduysa nasıl yaptınız hemen bende kesmek istiyorum mama içmesi için
Elifmm Kac aylık bebeginiz meme gibi biberonda bi alışkanlık onu bırakmakta zor olacak neden alıştıracaksınki
prensannesi5 Elifmm sütüm yok aylardır alerji mamasına alıştırmaya çalışıyoruz mama içmesi gerekli doymuyor gece gündüz ağlıyor 4 aydın böyleyiz 200 gr civarı alıyor 8 aylık çok zor durumdayım mecbur alıştırmam lazım
nazdilara321 prensannesi5 alerji manasını tadından mı sevmiyor çünkü onun kokusuda kötü yoksa biberon mu almıyor biberonda nuk markanın tam anne göğüs ucu gibi biberonu benim oğlun sadece o biberonla mama içiyor diğerlerinde öğürüyor
Elifmm prensannesi5 evet canım küçükmüş ben 2 yaş falan die düşündüm memeyi bırakacak diyince o zaman mecbur alıştıracaksın
prensannesi5 nazdilara321 evet öyle ama alerji mamasının vanilyalı aramolısını aldık tadı kokusu çok güzel içmiyor lansinoh biberon aldık yine almadı sütten kesmek istedim o yüzden
prensannesi5 Elifmm küçük ama mecbur kesmem gerek ama kesince daha kötü olur muyuz onu kestiremiyorum biberonu yine almazsa