Deletedmom_100 Kızlar 3 aylık olduk ama gaz sancılarından yılmış durumdayım doğduktan 2 gün sonra başladı sancılar bazen kriz tutuyor sancılardan o kadar tükendimki saçımı başımı yolasım geliyor artık daha ne kadar sürcek bu süreç erkek bebek
Elifatih25 Deletedmom_100 gaz damlası kullan baska turlu gecmiyi ben hepsini denemistim hangisi iyi gelirse biogaia genel olarak iyi cogu kisi memnun onu deneyebilirsin. Yediklerinede sen dikkat edersen sorun kalmaz. Ayaklarinin altinada kiraz cekirdegi koyuyodum ısıtıp geciyo yani sadece sabır.
Smnl Deletedmom_100 emziriyorsanız süt ürünleri ve şekerli gıdaları beslenmenizden bir hafta çıkarıp deneyin. Karbonhidrattan ziyade protein ağırlıklı beslenin , her gün duş aldırıp karnına masaj yapın. Tummy time egzersizlerini sıklaştırın. Uygulayıp bize iyi gelen şeyler bunlar olmustu
sagopakajmerap Deletedmom_100 erkek bebek zor gerçekten. Sab simplex kullanıyorum çok iyi geldi. Rezene çayı iç. Bebeğine de az verebilirsin
Elifatih25 Deletedmom_100 Bende cok cektim 6 ay boyunca firincan kiraz cekirdegi ckmazdi ayaklarini scak tutucam diye srekli kucagimdaydi belim sirtim kopuyodu belkide fıtık oldum haberim yok. Sadece zman ama rahatlatmaya calisin elinizle karnina madaj yapin ellerinizi iyice ovustufup bebek yagiyla youtube de videolari var izleyin o sekilde yapin