Merhaba hanımlar oğlum 26 aylık ve evde terör estiriyo sendrom mendrom bilmem ama benim acayip psikolojim bozuldu her dediğini yaptırmalar koca adam gibi davranmalar kasıtlı olarak evi pisletmeler vs. Laftan zaten asla anlayan bir çocuk değil ailelerimiz yanmizda degil sadece esim ve ben artık delirmemize ramak kaldı. Gün geçmiyo boya yapmaz azcik oyun hamuruyla oynar sıkılır oyuncaklar desen yüzüne bakan yok. Oturunca kaldırır oturma diye ağlar gece babasini uyandirip git bu evden diye ağlar ben artik son raddedeyim. Ailemin yanina gidemiyorum evleri buz yaksalarda ısınmıyo. Uyuturum uyumaz 1 saat ayagim kopar yanima alirim yataktan kaçar. Benim halim hal değil artik help.!!!!!