Alpella en son 2 hafta içinde 50 gram almıştı. Ve ebe ısrarla emzir diye diretiyor ama ben mama aldım arada 30 cc de olsa veriyorum bir hafta sürekli ağladı uyku falan zerre yoktu doktora bile götürdüm ağrısı vardır diye hiçbişeyi yok dedi ben açlıktan oldğunu düşünüyorum bende isterim oğlum emsin dahada kolaylık ama emmiyorsada elimden geldiğince sağıp veriyorum artık