Liliyy bebeğim 4 ay atağındayken uyutmaya çalışırken çok sinirleniyordum.e yapımda biraz sinir de var.bu böyle olmaz deyip psikiyatriye gittim.ilaç başlayacağız, emziriyorsun dedi.bu ilaçı önerdi.bir ay falan düzenli kullandım.yarar gördüm.ama ondan ziyade doktorun dedikleri beni kendime getirdi.”şuan için emzirmeyi kesip ilaç başlamaya gerek yok mama çok kötü olursan emzirmeyi kesmeye karar veririz çünkü anne sütünün yerini doldurabiliriz ama Anne şefkatinin yerini dolduramayız.” Bebeğim 9 aylık oldu bebeğime her baktığım da bu konuşma kulaklarımda çınlatacak hala Allah da sabrını verdi çok şükür şuan daha iyiyiz