Bizimki gecede meme ağzında uyuyorudu sabaha kadar bende o emerken uyurdum. Emerek uyutmayı kestim saat başı uyanıyor pış pış pat pat yatırıyorum gece 3-4 gibi iyice uykusu açılıyor emmeden uyumuyor tam alıştıramadım. Sizinkiler Gece kaç kere uyanıyor. Daha uzun uyuması için ne yapıyorsunuz?