Ngovercin Kızlar bebeğim 2 ay 3 günlük 3340 doğdu hastaneden çıktığımızda kilosu 3080 gr’dı boyuda 52 cm doğdu . Şuanda boyu 59 cm kilosuda 4700 sadece anne sütüyle besleniyor geçen gün mama verdiğim için bağırsağı tıkandı hastanede yattı bir gün . Emziriyorum sürekli de ama kilosu az mı bilemiyorum çok huzursuzum 🤨
arzu58 Ngovercin benim ki de aynı . Az kilo alıyor. Doktor mamaya başlamak istemedi. 3. Ayda bakacağız durumlara. Bebeğiniz kız mı?
arzu58 Ngovercin bu arada sütüm yağlansın diye bu ay , ceviz, badem aldım kuru incir falan yiyorum bakalım kilo alabilecek mi?