ikizannessi kızım ilk doğduğunda pfo denildi ama neredeyse tüm bebekler pfo ile doguyormus ilk 6 ay içinde kendi kendine kapaniyormus hiç telas etmeyin ben de çok korkmuştum ama geçecek kendi kendine. Bizim de 6. Ay kontrolümüz var henüz 3 aylığız ama şöyle söyleyeyim, çok yakın zamana kadar göğsünü dinlediklerinde pfo sebebiyle kalpte üfürüm sesi duyarlardi artık duymuyorlar kapanmış olabilir