Kızlar anksiyeteyle yaşamayı öğrendim veya ogrendigimi saniyordm ama midem çok kötü her stresim sinirim mideme vuruyor gastrit ve Reflü var doktor ağrının strese bağlı olduğunu söylüyor mide ilaçları banamisin demiyor , kilo verdim çok agricak diye korkuma doğru düzgün yiyemiyorm dahi 🤦🤦 Boyle olup bı çözüm bulabilen oldu mu strese veya anksiyeteye bağlı mide agrilarina ? Eşim psikiyatrye götürmüyor onun için çok gereksiz ve saçma daha önce ilaç kullanmıştım bırakırken cok zorladım tekrar aynı şeyleri mi yasiycaksin diyor 🤦