Mira-mommy Merhaba, Zaditen damlayı bebeğine uyku problemi düzelsin diye kullanan var mı? Düzenli uzun süreli olarak kullananlar ? Bir zararı olur mu diye korkuyorum ama kullanan bir çok insan duyuyorum
AntiSosyallKelebek Mira-mommy O damlayi amacı disinda kullananlar dümdüz gerizekalıdir ama bilinçsiz olanından .
Anneumudu Mira-mommy uyku için değil amacı için kullanıyorum. Amacı dışında kullanıp vücut bağışıklık kazanırsa o ilaca ihtiyacınız oldugunda hiçbir işe yaramayacaktır. Farklı yollar deneyin. Kullanmadım ama gece çayları vs bir sürü şey var çocuğa fazladan ilaç yüklemek niye?
Ozlem2904 Mira-mommy dr onu bize alerji için vermişti evet uyku yaouyor ama dalmasini kolaylastiriyo sadece oğlum 5dk uyuyup yine uyaniyoryd
KBC Mira-mommy bizim kullanmamız gerekiyordu gözleri alerjikti doktor 5 gün kullan demişti ilk 3 gün verdikten 30 40dk sonra uykuya geçiyordu böyle düzen oluştururum diyordum ama son iki gün aynı etki olmadı yine sağ olsun oğlum bizimle aynı saatte uyuyor:))
Nimess57 Mira-mommy bence uyku için kullanmak doğru değil tabi doktora sormak lazım biz kronik burun akıntısı için kullandık bi dönem sonra doktor bırakmamız gerektiğini ve sadece serum fizyolojiyle devam etmemizi söyledi sonuçta bi ilaca bağlı kalmakta doğru değil
Mira-mommy Evet bende uyku için kullanmadım alerji için kullandım ama çok yorum okudum doktor bize onu uyku için verdi hiç bi zararı yok vs şeklinde , zararı elbet vardır da gerçekten bu amaçla sürekli kullanan var mı diye sormak istedim
emayy Mira-mommy alerji için kullanıyorum verdiğim zaman evet uyuyor ama sabah uyadigin da boş boş bakıyor kendine gelemiyor zorda kalmadıkça vermiyorum
Hilal_-19 Mira-mommy biz şurup olanını kullanıyoruz alerjik bebegm ama öyle agır bir uyku yapmıyo yine geceleri kalkıyo sürkeli 14 aylık
Tiredmomy Mira-mommy Benim oğlum alerjik doktorumuz her hasta olduğunda şurubunu kullanıyoruz zaditenin yarım ölçek zararı vardır elbet uyku şurubu değil biz mecburen kullanıyoruz öyle ahım şahım uyku yapmıyor
Mira-mommy Bize de doktor alerji için vermişti benim kızım 15 aylık ve 3 aydır her gece 1’de 2’de uyanıp en az 2 buçuk saat uyanık duruyordu oyun oynuyordu mutlu yani ağlama falan yok ama asla uyumuyordu ben de çalıştığım için çok zorlanıyordum hasta oldu doktor bu damlayı yazdı 5 gün kullandık ve o 5 gün boyunca hiç geceleri kalkıp oyun oynamadı sadece mama yediği için onu istedi gözleri kapalı bi şekilde mamasını içip uykuya devam etti ve bu damlayı 5 gün sonra vermeyi bıraktım şimdi yine her gece kalkıyoruz ..
AhmetEymenEnes Mira-mommy bize dün gece acilde doktor bu ilacı yazdı alerjisi ve geniz akıntısı olduğu için kullanmaya başladık bide öksürüyor evet uyku yapıyor ve malesef çocuk sersem gibi oluyor oğlum 10 bucuk aylık bütün gün ruh gibiydi doktor sabah 5 akşam 5 damla kullan dedi oglumu öyle görmek beni üzdü sadece akşamlari vericem artık