gizemlili bize boğazdan sürüntu alıp Beta denildi infulanza değil üç doktora gittik en son uzman çocuk doktoru test yaptı sağolsun Bizim şansımız erken bı anormallik olduğunu anladım ve antibiyotik başlandı hemen çok bekleyince kalbe ve böbreğe vurduğunu söylediler 10 gün kullandık şükür kızım iyi ama yine de götüreceğim doktora inşallah