kalpsizim25 Saçlarım kahverengi..Saç açıcı ile açıp açık karamele boyamak istiyorum..Bu işlemi evde yapabilir miyim ??Ben kuaföre gitmeye çok üşeniyorum evde yapma imkanım var mı?
benkosarim kalpsizim25 yanabilir çok dikkat etmek gerekir o riske değer mi bilemiyorum ilk seferde kuaföre gidip sonrasında kendiniz yapsanız daha güvenli olur bence
kalpsizim25 benkosarim ben de direk açık karamel aldım açmdan yaptım yine de Güzel oldu ..aşırı açık da değil