Bizde yakalandık, ama benim kızım 32 aylık, influenza ve rsv testi pozitif çıkmıştı, biz influenza ilacı kullandık, ama öncesinde soğuk algınlığı zannettiğimiz için 10 gün çekti, sonra enfluvir ilacı düzeltti, rsv için ayrıca bir şey kullanmadık, ama alerji doktorumuz sabah akşam astım ilacı verdi inhaler ile kullanıyoruz, birde çiğnenen tablet kullanıyoruz gece yatarken, bu virüs direk solunum yolunu etkiliyor, inşallah bir an önce atlatırsınız, ben o 15 gün kendimde değildim sizi çok iyi anlıyorum, inşallah kan bile almazlar diyordum içim gidiyordu çünkü, hala da öyleyim