Tugcecan Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık şuan sleepy kullanıyorum ama bi yerden fazla miktarda baby me bebek bezi geldi sleepy den başka bez kullanmadım kullananlar yardımcı olabilir mi pişik falan yaptı mı memnun musunuz ?
Umutaras Tugcecan biz çok uzun süre kullndık canım bende sleppy den geçtim baby me ye hem alovera lısını hem normalini kullandım gayet güzeldi ama her bebek aynı değil tabiki pişik vs durumlarını bilemicem ama bezin kendisi sızdırma vs açısından gayet başarılı
Cocolingo Umutaras biz molfıx kullanıyoruz deneme amaçlı aldım 10 aylık hiç pişik olmayan bebeğim pişik oldu tabi bu bebeğin cilt yapısına görede değişebir onun dışında sızdırma falan yapmadı