Kızım nerdeyse 10 aylık olacak hiç bir şekilde uyku düzeni yok, ayağımda sallarsam uyur öyle saatlerde, yerine koyduğum an ağlıyor. Geceleri de çok sık uyanıyor kesintisiz en fazla 50 dakika uyuyor. Uyku damlası ilacı kullanan var mı ? Ben artık tükendim. Kullananlar Yardımcı olur musunuz lütfen