Arzu_1521 Arkadaşlar bebeğim 3 aylık 7 gündür kakasını yapmıyor zeytinyağı verdim masajlar yaptım doktora goturmelimiyim
1Meryem011 Arzu_1521 anne sütü mu alıyor mama mi bence götür iyi dayanmssn yine bide popsuna kulak copuule zeytin yağı sürmeyi denedin mi
mervemik Arzu_1521 ben gliserinli kansul fitil yapmıştım doktorumun tavsiyesi ile 9. Gündeydik. Hemen yaptı kakasını. Doktora bi danışın siz de fitili
Seda_G Sadece anne sütü alıyorsa 10 gune kadar normalmiş ama bebek çok huzursuzsa kulak çöpünü zeytinyagina batirip uyarabilirsiniz ama buda son çare surekli yapilmasi iyi degilmis
Arzu_1521 Anne sütü alıyor sadece şimdi biraz yaptı kabız olmuş sanırım kakası kalındı normalde sıvı olurdu ne yapmam lazım kabızlıgının geçmesi için
Arzu_1521 Zeytinyağı vermiştim 2-3 gün öncesi bide o gün banyo yaptırdım bacaklarını karnına götürdüm biraz bastırdım çok az ama biraz ole bekledim gazını çıkardı sonra oda zorladı ıkındı biraz yaptı
Emine1822 Benm bebeğimin 12 güne kadar yapmadığı oldu. Sadece anne sütü alıyorsa bu süre normal demişti doktorumuz. Tabi bebek huzursuz değilse