Merve_ada71 erseerse benim o zamana hevesim geçer ay altınla hiç iyi olmadı aramız alyansim dışında evlendigimdeb beri takmadım
betuuls erseerse bende çöp bilezik denenlerden var. Ajda modelden biraz daha kalın. Aldım hiç çıkartmadım sürekli takıyorum ezilme vs olmadı. Normal bileziklerim enliydi onları günlük takmıyordum ama bunları hep takıyorum
erseerse Merve_ada71 ya altını bende sevmezdim takıyı severdim ama gümüş en fazla. Şimdi deli gibi hepsini alasım geliyor. Takmasam bile alayım. Düğünde bir altın aşkı başladı alamadım önünü 😅
cheesecake erseerse bende vardı çok hoş duruyo hiç yamulma falan olmadı her kıyafetede uyuyo alın bence hem satarken zarar etmiyosunuz