Smrmiran teşekkür ederiz. 2 aylığa yakınken gazı çoktu kakası mukusluydu yüzünde kırmızı benekler vardı en son dışkısından kan geldi. 1 ay diyet yaptım sonra kontrole gittik kontrolde boz dedi doktor 2 ay sonrasına tekrar çağırdı. Başlarda yüzünde kırmızı benekler oldu. Sonra geçti ara ara tekrarladı dışkısı hep mukusluydu sonra bir ara düzelir gibi oldu tekrar bozuldu. Şimdi hala mukuslu. Kontrole gittiğimizde 4 buçuk aylıktı ek gıdaya başla dedi kilo alımı iyiydi sadece anne sütü alıyor bu yüzden ben başlamadım. Erken olduğunu düşündüm. 5. aya 2 3 gün kala başladım. Patatesle başladım kabakla devam ediyoruz 5. Günümüzdü bugün. Ben Sadece süt içtiğimde vücudunda verdiği tepkiler artıyor peynir ve yoğurt yiyorum doktorum da bu şekilde devam et dedi bakalım inşaallah başka sorunlarla karşılaşmayız. Geçmiş olsun size de