Aytenekinci Deletedmom_37 üç gündür öyle ediyorum ztn insanın sürekli karşısına cikican ister istemez bir şüphe kapiyo yani benm şu üç dört günüm sadece bunu düşünmekle geciyo yani
Derya-Anne Deletedmom_37 canım benim korkulacak hiç bişey yok endişelenme hemen karalar baglamayin şu bebekleri çocukları bi salın rahat bırakın da kendilerince bişeyler yapsınlar biseyler ogrensinler
Sontvbukucu Deletedmom_62 biz de 5 sene bekledik ama isteyerek bekledik yani niyetimiz yoktu. Su an kac aylik ?😁
Dondurmalikahve Aytenekinci Farkına varıp daha fazla ilerlemeden televizyonu kapattığınız iyi olmuş. Ayına göre bol bol etkinlikler yapıp kitap okuyup mümkün olduğu kadar dışarıya çıkarıp çocuğunuzun daha fazla uyaran görmesini sağlayabilirsin ha bir de isterseniz gelişimsel olarak bir uzmana değerlendirmek için götürebilirsiniz.
Aytenekinci Dondurmalikahve hava çok soğuk dışarı çıkamıyoruz ama elimden geldiği kdr etkinlik yapmaya çalışıyorum sürekli kafasını dağıtmaya calisiyrm götürmeyi düşünüyorum ama cesaret edemiyorum kortgm başıma gelir diye
Sontvbukucu _YanakReisinAnnesii ay evet ya agzini kocaman aciyor bu cocuk yokken ben neye gülüyordum diyorum bazen 😂
_YanakReisinAnnesii Sontvbukucu gerçekten bebekler dünyada ki en komik varlıklar 😂 öyle şeyler yapıyorlar ki insan kendini tutamayıp kahkaha atıyor 😂
Sontvbukucu _YanakReisinAnnesii ben yaptığı herseye gülüyorum ya halıya sicmasina bile gülüyorum hehdhs hayir parke dururken hali neden 😂
_YanakReisinAnnesii Sontvbukucu sıçma mevzusunu hatırlıyorum 😂😂 benimki de yaptı ama işin garibi idrarını asla halıya falan yapmaz gider parkeye şar şar bırakır sonra da cup cup oynarken bulurum 🙃😂
Sontvbukucu _YanakReisinAnnesii hdhxhd 2 gun önce yine halıya sicti üzerine de işedi tabii çişi yarim kalmış olacak ki parkeye de yaptı sonra da eliyle sivadi😂😂😂
Sontvbukucu _YanakReisinAnnesii gider parkeye şar şar bırakır sonra da cup cup oynarken bulurum 🙃😂 😂😂😂 ağlıyorum
_YanakReisinAnnesii Sontvbukucu bezini açınca pipi nöbeti tutuyorum artık 😂😂 gözüm sürekli orasında ha işedi ha işeyecek diye 😬😂
Mihrimahim16 Otizmle alakası yok… Benim kızım ne yaparsa yapsın biz alkışlıyoruz hoşuna gidiyor kendiside alkışlıyor… Sürekli alkış ve övgü sözcükleri kullanıyorum kızıma… Gayet normal bir durum
Sontvbukucu Pol34 gsbsb balik değilmişsin ben de balik olduğum için sordum demek bu zekasını ovme olayi sende de var hshshs😂