Donkishot Biliyorum bu siteyle alakasız olcak ama evlendigimde esim hafta sonunu benle gecirirdi cocugumuz oldu cocukla disari cikamadigimiz icin esim cumartesi gunleri kahveye gitmeye cocugumuz cok hareketli ve hic durmuyo disari ciktigimizdada kucagimizda durmak istiyo esimde yoruluyom diye cok disariya cikamiyoruz artik ben evde cok sıkılıyorum hic dusunmuyo biseyler yapal diye dun annem cocugu bize verin biz yarin aksam getiririz sizde gezersiniz biraz dedi ama esim ben kahveye gidicem dedi insan bi dusunur yaa normal zamanda bi yere gitmiyorum yani bu kadar zormu kafayi yicem artik
Tulker_erm_34 Donkishot Daha beterini yaşanlarda var anlayışsız insan çok olduktan sonra sadece kendilerinin açısından bakıyorlar ne diyeceğimi bilemiyorum çok üzgünüm her hafta içi sonu aynı Allah Hakkımızda hayrlısını versin 🤲