Sedaliz Kızlar bugün aciklancak falan dedi ama orta gelir maaşı hangi Aralık oluyor yazmıyor hicbiyerde , bankayla falan konusan oldu mu hiç ,boş bir kampanya gibi geliyor , ev alma hayalleri kurdurdular boşuna evler zaten aldı başını gitti
MinikKoalam11 Sedaliz bencede boş zengini daha fazla zengin edecek bi uygulama bizde bakalım alabilirsek alalım dedik ama aylık taksitler ödenecek gibi değilki aylık 10,12 milyardan söz ediliyor
TheMomm Sedaliz Öncelikle banka kredi puanınıza ve maaşınıza göre size belirlediği bütçeyi veriyor sorun burda değil asıl sorun ev araştırmaya başlayınca çıkıyor evi bulamıyorsunuz ki gerçi ev çok ama alamıyorsunuz müteahhit 1.5 milyon çekeceksiniz diyelim o kadar göstermenizi istemiyor krediyi en fazla 600 bin TL göstermenizi istiyor tabii bu rakamlar degisedebiliyor..Arkadaslar onu bunu bilmem ev fiyatları aldi başını gitti gerçekten artık bokunu çıkardılar.Bu gidişle ev sahibi olamayacağız.
Sedaliz MinikKoalam11 aynen katiliyorum bı de ev fiyatları şişirilmiş halde zaten buara iyice , detaylı bir bilgi de yok , acaba dedim bankayla konuşan falan olduysa yazarlar belki