Busrablt61 tadında bozulma olmuyor mu ya ,benim kayınvalidem de kabak sandal karnıyarık falan atıyor onlar güzel oluyor mesela ,ama artık kabak ve patlıcandan da gına geldi hep kıyma hep tavuk olmadan yemek yokmuş gibi geliyor ,bakliyat golleri de ben beceremiyorum biturlu anlamadım