Benherseydenoncebiranneyim Ya ben arada içiyorum ama tribe giriyorum içince 😂 sanki kafein hemen çocuğuma geçecekmiş gibi. Bi rahat hissedemedim kahve içerken. Siz her gün içiyor musunuz?
Mrvak Benherseydenoncebiranneyim haftada 1-2 oluyor bende de napayım canım çekiyo içmesem o da kötü 😂🤭
Deletedmom_79 Benherseydenoncebiranneyim evet hergün bir bardak içiyorum yanında yarım damacana su ile😂😂 genelde emzirmenin hemen arkasına içiyorum ki sonraki saatine dek kafeini atma sürecimde başlasın.
anneyimben- Benherseydenoncebiranneyim 19 aylık hala çekiniyorum içerken. Aram hiç yok zaten kahveyle. Osmanlı kahvesi yada sütlü köpüklü nescafe içerim binde bir. Üstünede bol su tabi🙃
acimavi Benherseydenoncebiranneyim günde 1 bardak kızımı emzirdikten hemen sonra içiyordum kahveyi, üstüne de 2 büyük bardak su içiyordum. Kızımı tekrar emzirme zamanı gelene kadar kafeinin etkisi azalmış oluyordu sanırım😁
TazeanneRzgr Benherseydenoncebiranneyim haftada 1-2 bardak içiyorum önceden hergün 1-2 bardaktı dayanmadıkça çok çekince şuanda
Hazalinannesiiii Kafeinsiz olan Türk kahvelerini sonrasında bol su ile içebilirsiniz tabi emzirmeden sonra daha iyi olur zaman olsun arasında sigara içende varsa 90 dakika sonra emzirsin etkisi gidiyor sütte 90 dakika kuralı var
Mbrre Benherseydenoncebiranneyim her sabah içiyorum içmeyince psikolojik olarak kötü oluyorum sanırım biraz bağımlıyım.😁
Melson21 Benherseydenoncebiranneyim Ilk uc ay hic icmedim bebegim asiri gazliydi, mercimek, bulgur dahi yemedim 🥲 simdi gunde mutlaka bi kac defa iciyorum kahveyi. Sorun olmuyor. Bebeginize bagli bence.