Ozgeww Bebeğim henüz 3 aylık uyku sitasinda hep elini sol kulagina koyup indiriyor ama aynısını sag kulagina yapmıyor devamlı sol kulağına yapıyor agrisi olsa ağlar ben dokunuyorum ağlaması olmuyir neden olur acaba bilgisi olan var mı
RobinScherbatskyy Ozgeww bende anlayamadım bu durumu kızımda 3 buçuk aylık hep eli kulağına gidiyor tutup çekiyor falan ağrısı olsa ağlar huysuzluğu olur o da yok anlamadım sebebini
Mrcannesi Ozgeww geöen kulak iltihabı olmuş akıntı vardı olmasa anlamazdım 1 bucuk aylık bile olmamıştı tam ama akıntı ile anladım ben sarı akıntı
M_e_k Ozgeww benim bebe de öyleydi hatta kulak akintisi da vardı. KBB ye götürdüm bisi çıkmadı sukur. Ve eli surekli Ağzında salyalı dış çıkmadı henüz. 5 aylik olacak haftaya.
Ozgeww RobinScherbatskyy Ben gittim saglik ocagina daha fazla dayanamayıp😂 Hic bir sikinti yok kulagina kadar bakti intihap falam yok dedi dişleride çıkmıyor dedi
Ozgeww RobinScherbatskyy yok demedi belkode kendini keşfediyor. Aglamasi var mi peki yani huzursuzluğu
Ozgeww RobinScherbatskyy benimkide ağlamıyor sizde goturun isterseniz bi doktora insanin içi daha rahatlıyor
Ebrulii90 Benim kızım 2.5 aylık elini kulağına hep götürür🫠genelde gaz sancısı olduğunda ya da uykusu geldiğinde yapar bunu🙏 son bir kaç gündür eli sürekli ağzında keşif yapıyor😃🥰