KOSEMHANIM6 Çok benzer durumdayız, yine iyi dayanmışsınız. Ben 2 aylıkken 10 gün biberonu kaldırdım, vermedim. Asla unutmadı biberonu, memeyi de emmedi. Kabus gibiydi. Daha fazla direnemedim açlığına. Kabullendim, 3,5 aydır sağıyorum. Çok çok çok zor. Allah kimseyi bununla sınamasın, tükendim artık. Mama da almıyor asla. Ek gıdaya geçince biraz rahatlarım diye ümit ediyorum.