Silaaa34 İyi akşamlar, bebeğim 2 aylık uyumuyor uyutuyorum 10 dk falan uyuyup kalkıyor, sürekli karnı ağırıyor her gün . Napıcam bilmiyorum artık tuvalete gitmeye bile zor fırsat buluyorum
Endegerlimoglum Silaaa34 benim kizimda oyle. bugun tam 2 aylık oldu. sadece mememde uzun uyuyor. uyudu deyip hicbi is yapamıyorum. 10 dk sonra uyanmazsa 20 dk sonra muhakkak uyaniyo hic uzun uyumuyor
Silaaa34 Endegerlimoglum şuan tamda o moddayız kafayı yemek üzereyim bugün gündüz hiç uzun uyumadı ya
Mrvak Silaaa34 biogaia kullanıyorum ben memnun kaldım baya isterseniz damlayı değiştirip deneyin iki aylık olacak oğlum yeni yeni rahatladık uykusu sıkıntısız ☺️
Caglaa94 Gün içinde sık sık gaz masajı yapın, ayağını muhakkak sıcak tutun, çok ağrı hissettiğinizde hafif sıcak bşr havluyu sırtına ayaklarına doğru koyun. Banyo yaptırın yıkanmak uyumasını sağlayabilir. Yüz üstü yatırın daha rahat uyuyacaktır 🌸