Merhabalar, emziriyorsanız bebeğiniz küçükae ve sütünüz coksa maalesef oluyor. Siz 3 kere olmuşssunuz ben 7 8 kez oldum :) hemde 5 ayda nerdeyse 15-20günde bir oluyordum. Maalesef bir çözümünü ben bulamadım. Kızım pek emmediği için ben sağım yapıyordum sütümde coktu emmedği içinde cok ağrı yapıyordu. 6-7ay olduktan sonra bir süre sonra oturdu. Farklı bir sürü genel cerrah doktoruna gittim vücudun üretiyor bir süre sonra düzene girecek cevabından baska birşey alamadım. Sadece cok sükür apse olmadı ilaçsız da geçmiyordu açıkcası. Sabırdan basla birşey işe yaramadı bende. Umarım siz çözüm bulursunu🙏🏻 Emzirdikten sonra kalanı sağmaya çalısın. Çok kötü olursanız mutlaka bir doktora gidin.