4.5 aylik olduk, dogdugundan beri Biberon almiyor, emzik almiyor, bebek arabasini sevmiyor, otomobilde durmuyor, ilk 3 ay kolikle gecti, 4.ay asisindan itibarende surekli huysuz, geceleri yarim saatte bir uyaniyor 2 saat uyanik kalip sonra yarim saat seklinde devam ediyor, disleride geliyor. Dogdugundan beri sapka ve eldiven taktirmiyor, birde kucakta disa donuk duruyor. Surekli miz miz halde. Ayni anda bu kadar zorlugu yasayan bir annemiz var mi? Tukendim artik..