merkursavascisi_06 Selam hanımlar. Merak ettim kimin çocuğu en büyük diye. 15 yaşından büyük çocuğu olan var mı mesela. Benim kızım daha 4.5 aylık 😇 buyrun sohbete 😇
Selcan merkursavascisi_06 2019 yılından beri buralardayım şubatta 4 yaş olan bir kızım birde cuma günü 1 yaş olcak oğlum var 😄
Balkizlarim merkursavascisi_06 büyük kızım 8, 5 yaşında ortanca kızım 6, 5 yaşında küçük kızımda 3 yaşında ama ben 2020 de geldim yaşım 29🌷😁
merkursavascisi_06 Momonlyn büyüğü 10 yaşlarında olup ikinci bebeğinde bu uygulamaya giren vardır diye düşündüm ya bakalım 😅
balarisiannesi merkursavascisi_06 tam üstüne bastın 🤣 oğlum 10 yaşında kızım 6 aylık kızımda geldim uygulamaya eskiden yoktu buralar tarlaydı 🙈 yaş 33
Baakpnr- merkursavascisi_06 önemli olan yaş değil kaç hissettiğindir😂 kendimi en eski annelerden biri gibi hissediyorum ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
aktifmaya merkursavascisi_06 15 yaşında oğlum var, 13 yaşında kızım var 10 aylık minnakım var yaşımda 33🤭
Oglum-123 aktifmaya ayni benimde cocuklar 15.12.birde 7 aylik yas 34 cok ara verdigim icin baya zorlanıyorum sizde oylemisinz
2kizbiroglan merkursavascisi_06 4 çocuğum var en büyük 10 en küçük 5 aylik ☺️ burayı üç yıl önce keşfettim ama
aktifmaya merkursavascisi_06 Ergenlik almış başını gidiyor 😂 gene de şükür kolay geçiyor gibi 🤭 bebiş el üstünde tutuluyor abi abla dan sıra gelmiyor bize temel ihtiyaçlarını karşılıyorum çocuklar alıp oynuyor minnakla😍