Jelibonsmom Fatmayldrm38 Yarıldı , sivri sivri değiyor elime fakat ben de merak ediyorum ki belirtiler ne zaman kaybolur
Thedespott Fatmayldrm38 çizik gibi olduktan 3 gün sınra acısı derdi bitiyor 1-2 haftaya da yavaş yavaş uzuyor :)
Thedespott Jelibonsmom bizde öyle oldu açıkçası belirtiler yani öfkeli saldırgan olduğu dönem bizde diş ayrılınca oldu ilk dişte