17 aylık kızım dışarda çok coşkulu ve başa çıkılmaz bir hal alıyor, zaten evde de çok hareketli bir çocuk ama dışarda artık başa çıkamaz hale geldim parka götürüyorum gözünün gördüğü yere hunharca koşuyor gözü hic beni görmüyor beni dinlemiyor asla parkın dışına cıkıyor gördüğü taşlara tırmanıyor istediği yere gitmesini engellediğim an çığlık kıyamet ağlıyor her dışarı çıkışımızda eve ağlayarak dönüyoruz buna bir önerisi olan var mı🤦♀️😔