Merhaba sevgili anneler..Yeni üye oldum ve hemen yaşadığımız bir sorunu sizinle paylaşmak istedim. Başka kuzular sıkıntı yaşamasın inşallah..
Sezaryen doğum sonrası mağlum süt sorunu nedeniyle hipp marka mama kullandık 15 gün sonunda mama bitince eşim aptamil marka mamanın daha iyi olduğunu düşünerek almış. Kullandık ve oğlum 2 gün boyunca gaz kabızlık sorunu yaşadı. Her bebekte aynı sorunu yaşatmayabilir fakat aptamilin içindeki şeker oranınında oldukça yüksek olduğunu öğrendik. Mama kullanması gereken annelere çok iyi araştırmalarını tavsiye ederim.