Aysegullllho Kizlar bu çamura batım gidiyorum sürekli her gün dışardan söylemek istiyorum öğlenleri ne yapacagim bilmiyorum kendimi tutamıyorum boyle yaptığım icin eşim kızacak ama kızamiyor bende yapmak istemiyorum ama yapıyorum.
Asyaveannesi04 Aysegullllho çok zorda kalmadıkça söylemiyorum alışınca baya batağa düşüyor insan rahata eriyor ama bunun bir sonu yok bence bir yerden başlayın hem evde yaptıklarınız daha sağlıklı olur
[silindi] Aysegullllho ya ben de bi ara öyleydim o cidden bi batak. Tiksindim artık öyle bıraktım😀 bir de farkında değiliz ama toplayınca ciddi miktar gidiyor.
Aysegullllho [silindi] sorma kız hem sağlıksız hem pqrq gidiyor zaten bi ton borç var bide ben boyle yapınca üzülüyorum
defnes32 Aysegullllho kendime hedefler koydum o parayı yemeğe harcamayım evime kendime şunu alayım diye çünkü az parada değil mesela ben uygulamadan sipariş veriyorum eve getirme ücreti min 75 tl oluyordu ona tamamlıyordm bende en son eşim nöbetteydi o gün hem öğleni hem akşamı dışardan istedim o günde baya tuttu yeter dedim artık böyle olmaz bebek doğduğundan beri böyle bi bilezik yapardım herhalde
[silindi] Aysegullllho yemek miktarı kadar banka hesabınızdan gram altın alın. Mesela yemek 100 lira mı tutucak hemen onu banka yoluyla altın hesabına atın. Ay sonu bakın ne kadar yemekten vazgeçmiş ne kadar altın almışsınız. Teşvik edici oluyor. O parayı da unutun gitsin yemek yeseydiniz de geçip gidicekti zaten
CankizimRavzam Aysegullllho benim eşim olsa 2 3 alırdı sonra para pul vermez iki yumurta kırar yerdi 😅😅 İki gün aç kalınca da anlardım ne olduğunu 😅😅😅 Kız başla makarna ile çorbadan yanında da bir salata oh bitti gitti hem cebe zarar hemde 1 kerelik biriktirir başka bişey alırım daha iyi ayda bir yenir o kadar
Balkizinannesitugce 3 öğün dışarıdan en az iki kisilik soyleseniz 250 liradan 500 lira gitmezdi gunde 1 ayda nasıl yetisiyorsunjz
Minkpndam Bu sorun bende de var haftanın 3 günü dışardan yerim eşimde alıştı 😂 Ama ben yemek yapmayı çok bilmiom sevmiyorum yapmayı bi bunu sevmedim galiba evlilikte
Nur_nur_26 Aysegullllho maddi olarak zorlamiyorsa devam bozmayın 😊 Yaklaşık 10 15 gün oldu bende öyleyim. Camim hiç yapmak istemiyor. En son tepsi kebabı yaptım onla kaldım bidaha yok 😊 Bigün burger king bigün getiryemek bigün başka bişey derken ne zaman mutfakla bariscam onu bekliyorum 😊