Tugcell Sezeryanle ameliyat oldum arkadaslar ama halas karnımın içi yanıyor acıyor arada bayagi artıyor hele dunden berı daha fazla sankı yaralarım açılmıs gıbı kıloluda degılım ben anlamadımki noluyo 🥺başına gelen varmı sizin agrılar yanmalar oluyomu
kasimonbes Tugcell ilk 3 gun en baba acilar oluyor 3 gunden sonra azaliyor canim 1 hafta dayan normal dogum sancisindan bence daha az agrili
Milosunannes41 Tugcell bende de çok oldu tam 1 ay sonra düzeldi her şey dikişlerim yırtılıcak gibi oluyordu hatta