[silindi] sizi anlıyorum, benzer şeyleri yaşadım. Bebeğinizle iletişiminiz arttıkça ve karşılıklı birbirinizi anlamaya başladıkça daha iyi hissedeceksiniz ❤️ insanın karşısında tamamen ona muhtaç ve dilini anlamadığı bir canlı olması haliyle çaresizlik hissi ve başka düşünceler doğuruyor. Böyle anlarda derin nefes alıp biraz daha zamana ihtiyacınız olduğunu düşünün, bebeğinizi güvenli bir yere bırakıp on saniye de olsa başka odaya geçin iyi gelecek😊