enmir ceybug 50 de 55e aldık fark etmiyor ısı yalıtımı yok evde çıkmak istedik kiralar ucuyor sobalı ev bile 3.500 TL doğalgaza 5 istiyorlar
Annemm-123 ceybug valla canım ya çok zor bu devirde geçinmek herşey çok pahalı Allah yardımcımız olsun