Canparem35 Ölçümleriniz nedir kızlar kilosu 5.100 çıktı oğlumun arada bi kaç kere mama veriyorum verme dedi doktor vermeyince cok agliyor kilosu fazla mi merak ettim dogum kilosu 2.900
Emirmete Canparem35 benimkide 2.900 dogdu mamayla besleniyor bakalım perşembe günğ aşısı var öğrenşcez. Bence gayet güzel maşşallah mama niye verme diyorlar acaba çocuk zaten büyüdükçe zayflıyor benim ilk oğlumada obez olur dediler olmadı valla zayıf bir çocuk 5 yaşında zayf diyırum doktora boyu uzun normal diyor tabloya göre.
FatmaBkmz Canparem35 bizimki de 3.530 doğdu.2.ay kontrolünde 5.260 geldi günde 1 defa veriyoruz mama genelde ama duruma göre günde bi kaç defa verdiğim de oluyor.Bazen gerçekten doymuyor çünkü.
Canparem35 Emirmete yani bakinca ufak duruyor bide emziriyorum bazen yeterli gelmiyor emzirdikten 1 saat kadar sonra 60cc kadar mama veriyorum verme diyor ağlıyor diyorm aglasin dio değişik fazla mi kilosu acaba dedim bende
Gurbettt34 Canparem35 Boyu da kilosu da gayet güzel canım mamasız ilerlemeye çalış bence de sütün yeterse h verm
Canparem35 FatmaBkmz benimde bebeğim doymuyor bariz belli ama doktora kalsa verme aglasin diyor dinlemicem 😅
Bsrsdf İkizlerim var biri 56 cm boy, 5100 gr Digeri 52 cm boy, 4600 gr Ama kücük dogdular biri 1500 digeri 2000 kg dogdu anne sütü+mama olarak besleniyorlar