Merhaba hanımlar
TSH yuksekligi olan bebekleriniz icin ne yaptiniz? Duzeliyor mu? Bir de ilaci ne kadar sure ile ya da kac yasina kadar kullaniyorsunuz? Ve damla seklinde mi? Cunku bebegim kucuk ilac nasil icecek diye korkuyorum. 2 aydir takip ediyoruz ilk ay dustu ikinci ay bir tik yine yuksekmis. Moralim cok bozuldu ne olur guzel seyler soyleyin. Belki burada duzelen yavrularimiz vardir 😔