Kızlar bilmediğim için soruyorum benim kızım 2730 gr doğdu bugün tam 1 haftası ve kontrolde 2800 demiş doktor ben gidemedim bebeğimle kilosu iyi demiş ben internetten araştırınca haftalık 150 200 gr alması gerekiyor dediler benimki haftalık 70 gr almış ta ne diyorsunuz ?