karelmomyy 2 buçuk aylıkken olduk şuan 3 aylığız 1 buçuk haftada bütün dikişler düştü sürekli huysuzluk olduğunda 4 saate bir calpol verdim dikişliydi bizimkisi bezine vazelin sürdük her açtığımızda verdikleri krem oluyor doktorun onu sürüyoruz ekstra birşey yapmıyoruz 1 hafta aynı bu şekilde yapıp kabuk olduğunda kremi bırakıp kantaron yağı damlatmıştım 5 defa 1 haftada doktorumuz öyle söylemişti başkada birşey yapmadık kakası bulaştığında hiç ıslak mendil sürmedim hemen yıkadım altını