Busrabsr bende olmuştu. Hamileyken göğüs çevresinde dehşet sancılarım oluyordu, nefesim kesiliyordu hareket edemiyordum. Kadın doğum doktorum ultrasonla böbreklerime bakmıştı büyüme vardı ama çok fazla değildi. Gebelikte karşılaşılan bir durum doğumdan sonra düzeliyor dedi. Eğer büyüme oranı yüksekse katater takılıyormuş. Benim çok büyümedi şükür. Ama hamileliğimin sonuna kadar çektim sancıyı. Doğumdan sonra tamamen düzeldi