Fatma_ Merhaba kızlar oğlum için kış alışverişine çıkacağım henüz 8 aylık ve biraz iri bir bebek o yüzden astronot tulum mu alsam kaban mı alsam kararsız kaldım siz bebekleriniz için ne almayı düşünüyorsunuz hangisi daha kullanışlı olur acaba?
Esracim Fatma_ benim oğlan da 11 aylık ama ona uygun bedende bulamadım bende astronot almayı düşünüyorum
Merve201119 Fatma_ canım bende kararsız kalmıştım ben ikisindende aldım hem mont hem astronot sonuçta kışın yıkandımı diğerini giydiririm diye düşündüm hem mont hem astronot aldım Benim oğlumda şuan 8 aylık
Deletedmom_12 Bence astronot montlar cok iyi heryerini sicak tutar diye düşünüyorum bende buyuk ihtimal ondan alcam
Fatma_ Evet haklısınız aslında astronot daha sıcak tutar o halde bedenini büyük alıp astronot alayım malum çok çabuk büyüyorlar elimde patlamasın☺️