mihra2022_ Kızlar bebeğim 3 ay 9 günlük siz bebeklerinize bebeyatmaz kullandınız mı . Eger kullandiysaniz kaç aylıkken başladınız 😇 destekli oturma süreçlerin de neler yaptınız 🫶
whitechocolatemochaa mihra2022_ çok gereksiz demişlerdi iyi ki de almamışım gerçekten gereksiz. çamaşır sepeti de aynı işlevi görüyor 😂 hatta ben onu da kullanmadım hep yastıklarla çevreleyerek oturttum
monami_ mihra2022_ ben almıştım ancak gerçekten o kadar gereksiz ve kullanışsız bir şey ki almanızı kesinlikle tavsiye etmiyorum üstüne üstü çok ağır ve gereksiz yer kaplıyor
Denizanasi92 mihra2022_ bence gereksiz biz 5.ayda oturtmaya başladık koltuk kenarına yastık desteğiyle mama sandalyesini yatırarak vs yavaş yavaş oturtmaya alıştırın
Birbey Biz yaklasık 4. Ayda kullanmaya başladık 6.5 7. Aya kadar kullandık şuan 10 aylığız sığmıyoruz içine 🤣 ben satıyorum tertemiz ve yıkanabilir kumaşlı zaten düşünürseniz dolap hesabından atabilirim size