Kaynanam vermişti bize ama çok verdi bereket sindi mübarek bitmiyor 😅 ama bozulacaklar artık zamanı geçiyor bende israfa karşıyım ne yapsam yeşil zeytinle poğaça falan güzel olmaz sanki değişik bir salata falan mı yapsam acaba var mı tarif bilenizin 🙏🙏😊