Prima premium care kullanıyordum çok memnunum oğlumun poposu kupkuru ne pişik ve başka bir rahatsızlık oldu. Çok emici ama fiyatı malum çok pahalı bende sleppy denedim denemez olaydım, çocuk ıpıslak kaldı. Ucuz etin yahnisi bu kadar olur diyerek tekrar prima premium careye döndüm.