Deletedmom_34 Kızlar 40 gün oldu geç mi kaldım, doktorum hiç yazmadı söylemedi öyle bir şey olduğunu, şimdi öğrendim, çok mu geç oldu ya benim dikişlerim çoktu ve çok kötü görüntü kaldı, var mı kullanaj markası nedir
gmzshn Yok canım ne geçi ya contratubex al 300 küsür bi fiyatı var günde üç kere masaj yaparak sür öyle boca edip sürme ama hem pahalı krem hemde o kdra gerek yok. Krem kaşındırıyot ama bilgin olsun