Neslihanda Bebeklerinize kaçıncı ayda uyku eğitimine başladınız? Kaç günlük bir süreçti? Sonuçlarından memmun kaldınız mı? 4 aylık bebeğim var erken başlamanın faydalı olabileceğini düşünüyorum tabiki sizlerinde bu konuda fikrinizi almak isterim
Wanderlust Neslihanda guzel arastirirsaniz bebeginizin psikolojisine ne kadar zararli oldugunu gorursunuz. Henuz cok cok erken bizlere ve bizlerin destegine ihtiyaci var cok erken karar vermeyin iyice arastirin gercek psikologlarin yazilarini okuyun isi kazanc kapisi yapmis uyku egitmeni adi altindaki sahtekarlarinkini degil 😔